niedziela, 17 listopada 2013

Part vampire, part warrior.

Cześć.
Dziś zrobiłam zdjęcia. Sporo zdjęć, acz, jak to zwykle bywa, jedynie ich część nadaje się do publicznego udostępnienia. Od jakiegoś czasu trwam w dosyć nieprzyjemnym i melancholijnym (sic!) nastroju. W piątek w naszej szkole mieliśmy noc filmową, na którą, wraz z moimi dwiema towarzyszkami niedoli, postanowiłam się wybrać. Wyobraźcie to sobie - wielka, zupełnie ciemna sala, zakratowane okna i ta czerwień jesiennego nieba, na której tle zaznaczały się czarne kontury ogołoconych z liści drzew.
I czytanie starych wiadomości tekstowych. Bolało. Rozmawiała ze mną często, nawet wtedy, kiedy już było po wszystkim.

There was a time that the pieces fit
But I watched them fall away


Btw. zdjęcia są dodawane z URL, bo jest to jedyny znany mi sposób na to, by blogger całkowicie nie skonsumował jakości dodawanych obrazów.

Dobranoc.

20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ^o^

    Jej, strasznie chciałabym pójść na taką noc filmową C: Szkoda, u nas w szkole takich nie ma...

    Muszę wypróbować z tym URL. Szkoda, że nie umiem tego za bardzo zrobić xD Tak, ta moja wiedza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpalasz nowy post, klikasz tę ikonkę z obrazem, otwiera się nowe okienko, po jednej stronie masz listę (prześlij, z tego bloga, itp.) na której ostatnia pozycja to 'Z adresu URL'. Potem wchodzisz na tinypic.com lub inną tego typu stronkę, linkujesz zdjęcia (na tinypic klikasz 'Browse', wybierasz obraz z komputera, klikasz 'Upload now', przepisujesz kod, czekasz chwilkę), potem otwiera Ci się Twoje zdjęcie, a obok masz linki, kopiujesz ten spod 'Direct Link for Layouts' i wracasz do wcześniej otwartego okienka na blogspocie, przeklejasz link i po załadowaniu zdjęcia klikasz 'Dodaj wybrane'. Brzmi może trochę skomplikowanie, ale takie nie jest :). Tylko jak masz więcej zdjęć to musisz się trochę namachać z tym linkowaniem, ale jak dla mnie to lepsze to niż pożarta jakość :D.
      Jak ktoś zna szybszy sposób na linkowanie to niech zapoda ^.^ Nie próbowałam z lokalizacją zdjęć w komputerze, ale wątpię, żeby wtedy zdjęcia w ogóle się wyświetlały.

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję C; Na pewno wykorzystam. Instrukcja jak najbardziej przejrzysta ;)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia ^^
    Też chciałabym noc filmową w szkolę, eww,
    zazdroszczę ;w;

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio też miałam noc filmową :) zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju piękna sesja ♥ A Byul ma przepiękne oczka ,takie głębokie.Można się w niej zakochać.Oby dwie są piękne, mają w sobie tyle uroku.Strasznie polubiłam sesje tego typu.Dwie kochające się siostry,przyjaciółki...Noc filmowa..Ehh fajna sprawa.Wracając a jednocześnie kończąc .. Masz ogromny talent do fotografii..

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie zdjęcia są świetne <3 tylko niektóre mogłyby być ciut jaśniejsze (choć pewnie miałaś zamiar zrobić je ciemne :P) a u mnie w szkole nigdy nie bylo nocy filmowej ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Najbardziej to ostatnie. Zapraszam: lalki-wedlug-tomoe-mami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, ostatnio zakochałam się w Elowen <3
    zazdroszczę nocy filmowej

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdjęcia baaardzo klimatyczne... Niby głównie tylko mordeczki, ale nic nie mówię bo sama też głównie zdjęcia łepetyn robie >.< I najlepiej mi wychodzą xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ^.^ Najbardziej spodobała mi się Yomi na ostatnim zdjęciu,ale na innych też dobrze wyglądała ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sorry,uciekło mi jedno słowo na początku >.< Chciałam powiedzieć(raczej napisać),że zdjęcia są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aria ma cudowne brwi *w*
    Też tak zauważyłam, że blogger zżera ostatnio jakość :/ jak mam zdjęcie z fajnym kontrastem, to na bloggerze jest szare, zamglone. Nic, tylko walić łbem o ścianę >.<

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię klimat Twoich zdjęc, bo jest niepowtarzalny :3
    Noc filmowa w naszej szkole okazała się katastrofą, została przerwana, bo w powietrzu latały banany, a pierwsze klasy zrobiły straszny syf. Patrząc na pierwsze klasy w moim gimnazjum odczuwam tylko zażenowanie :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te twoje zdjęcia zawsze mają "to coś" są takie... klimatyczne ;-)
    A twoja plastikowa gromadka-tylko pozazdrościć <3
    PS. Nowy wygląd bloga świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. booooski wystrój bloga! padłam :D nie wiem od kiedy jest, mam nadzieję, że od niedawna bo jeśli nie zauwazyłam go będąc tu ostatnio to niezła gapa ze mnie.

    masz prześliczne lalki, po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia. Ładne masz lalki ale... CO SIĘ DZIEJE Z ITHUN?! Wpadniesz na mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń

Hej ^^ Cieszę się, że masz zamiar skomentować.