czwartek, 26 czerwca 2014

Jutro wakacje.

Hej,
jutro zakończenie roku szkolnego. Cieszycie się?
Kończę gimnazjum i trochę dziwnie się z tym czuję. Podstawówkę opuszczałam z radością, ale teraz daleko mi do uczucia szczęścia. Smutna też nie jestem. Może tylko trochę rozgoryczona, to wszystko.

Dziś skromniutko. Beryl aka Marcysia w blondzie.


Macie paski na świadectwach? Ja nie. No i, jeśli czytają to trzecioklasiści, jak Wam poszedł egzamin gimnazjalny? Mi średnio. 100% z angielskiego i z polskiego, 98% z rozszerzonego języka, a resztę lepiej pominąć stosownym milczeniem.
Dziś kończyliśmy w gazetkę klasową. Trzeba było drukować i zszywać, podobała mi się ta zabawa, zwłaszcza, że większość klasy poszła do domu (thanks god) i zostali tylko ci najfajniejsi, no i ja. Łącznie siedem osób. I napisaliśmy na tablicy dedykację do naszego nauczyciela WOSu, bo jest zajebistym gościem i wszyscy go kochamy. Narysowaliśmy też tęczę.


No, to na tyle.
:3

23 komentarze:

  1. Ja niestety paska nie mam, ale i tak jestem szczęśliwa. Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękność!
    Przyjemnych wakacji :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) W nas w klasie dzisiaj też tylko 4 osoby. Robiliśmy kartkę dla koleżanki która leży w szpitalu.
    Pozdrawiam xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ona śliczna :D
    Ja również gimnazjum kończę, zakończenie miałam już dzisiaj iii... jakoś mi dziwnie. W ostatnich dniach polubiłam moją klasę i teraz troche mi szkoda. Najbardziej boję się tego jak bedzie w liceum. Szczerze mówiąc chciałabym już być na studiach, uczyłabym sie tylko tego co mi potrzebne i było dobrze... :D Co do egzaminów to z języków miałaś super wynik! Mi również z językami poszło najlepiej, ale matma też nie najgorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja gimnazjum jeszcze nie kończę. Znajomych z klasy lubię ale nie umiem przywiązywać się do ludzi. (niestety)
    Na szczęście ten jeden dzień i oficjalnie rozpoczniemy wakacje! Jak zwykle bardzo się ciesze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do paska w tym roku mi daleko..ja gimnazjum kończę za rok i na samą myśl o egzaminie gimnazjalnym - część przyrodnicza (z naciskiem na matma i fizyka) to aż drgawek dostaje...No i przeraża mnie wybranie liceum...trzeba wybrać liceum i porfil..jak się źle wybierze to trzeba będzie cierpieć przez całe życie...trochę przerażająca wizja..tym bardziej, że nigdzie nie mogę znaleźć w trójmieście licea z profilem fotograficznym.. x.x
    Marcysia jak zawsze urocza..jedynie rozpraszają mnie jej usta za którymi nie przepadam..wygląda jakby pomalowała ją 6 latka (usta) lub umazała się budyniem truskawkowym..ale to takie moje cuś...nie patrz na to, Marycsia jest Cudna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie mam paska na świadectwie, no cóż. Na koniec gimnazjum się postaram.
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi do paska daleko, a nawet nie skończyłam jeszcze gimnazjum (czuję się tempa xD).
    Mi na samą myśl o egzaminie gimnazjalnym chce się płakać ;__;
    Ale tak samo miałam z testem szóstoklasisty, a był banalny :D
    I tak samo było, gdy w pierwszej klasie pani powiedziała że w trzeciej klasie będą działania do tysiąca XDD

    A Beryl śliczna, ma bardzo ładny makijaż :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, tak jak Beryl. :3 Oddają jej urodę. :)
    Ja na pasek się załapałam ze spokojem, ale to dopiero 1 gimnazjum. Jak myślę o tym teście za dwa lata to się boję. ;-; Mam nadzieję że nie będzie tak strasznie jak mówią. .-.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kończę 4 klasę. Mam pasek, ale sie tym nie jaram. Zdjecia śliczne, takie delikatne. Beryl wygląda jakby szła do snu (to komplement :)) pozdrawiam :3



    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam pasek :) I nie wierzę, że już są wakacje, znów mamy wakacje, na pewno mam rację, wakacje będą znów xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kończę gimnazjum i też nie mam paska :)
    Egzaminy nie poszły mi tak źle, choć mogło być lepiej, 100% nie mam z żadnego testu, więc chwała ci :)
    Najlepiej poszło mi chyba z podstawy angielskiego 90%, a z polskiego mam 75% :)
    Ładne zdjęcie, w końcu pokazałaś swoją pullip :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie jej w blondzie!
    Nie będzie to optymistyczna uwaga, ale muszę ci powiedzieć, że nie znam nikogo kto przetrwał liceum nie poświęcając przy tym zdrowia psychicznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, wygląda na to, że najgorsze przede mną. Optymistycznie czy nie, warto mieć takie detale na uwadze :D
      Dziękuję :3.

      Usuń
  14. śliczna buźka :) .....a co do gimnazjum , to ja nie chodziłam nawet do takowego ;) ale skończył WRESZCIE je mój sYn i ja akurat jestem przeszczęśliwa , bo musiałam go pchać widłami do nauki , a i tak bimbał ;) miłych wakacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też skończyłam gimnazjum. I, kurczę.. Nagle w ostatnich dniach zdałam sobie sprawę, że moja klasa też jest mi właściwie na tyle bliska, że teraz dziwnie będzie się z nią rozstawać. A jednak ostatnie dni minęły, zakończenie się odbyło, są już wakacje - a to wszystko nadal do mnie nie dociera. Czuję się tak, jakby był zwyczajny weekend, a w poniedziałek miałabym wybrać się do szkoły. Właściwie to nie bardzo cieszę się z tych wakacji. Może też nie jestem smutna, ale właśnie rozgoryczona. Nadal nie wiem, co ze sobą zrobić, które liceum wybrać, jaki profil. Ostatnio ciągle targają mną wątpliwości i mam sprzeczne odczucia, różne pomysły. Pasek na świadectwie miałam, egzaminy poszły chyba całkiem w porządku (pomijając biologię, grr!), ale jakoś tak.. Mam wrażenie, że to wszystko - chociaż ważne - jest jakby obok tego, co naprawdę mnie interesuje w życiu. Sama już nie wiem. Czuję się ciut zagubiona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem za bardzo co napisać na temat szkoły, bo ja za rok będę chodzić jeszcze do tej samej, i nawet się cieszę z wakacji. Piękne zdjęcia. Mają taki super klimat :D //momoko-dolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie teraz mamy wakacje, a ja dopiero teraz komentuję ten post :D
    Skończyłam I gimnazjum, jeszcze 2 lata męki przede mną :P
    Beryl (Marcysia) ślicznie wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do egzaminów gimnazjalnych na szczęście mam jeszcze sporo czasu... A jeśli chodzi o lalki to Beryl ma przesłodką bluzę :3

    OdpowiedzUsuń
  19. ...a znasz kogoś, kto nie cieszy się z wakacji?... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie kończę gimnazjum, teraz pójdę do drugiej klasy. Ale na zakończeniu roku rozpaczałam, bo w trzeciej klasie miałam (i mam) dwóch kumpli, a szkoda że nie będziemy się widywać tak często.
    Zdjęcia jak każde na twoim blogu są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Hej ^^ Cieszę się, że masz zamiar skomentować.