wtorek, 14 kwietnia 2015

Druga rocznica!

Hej!
Dziś mijają dwa lata odkąd rozpoczęłam swoją przygodę z tym blogiem. Czas leci bardzo szybko.
Z tej okazji chciałabym podziękować Wam, drodzy obserwatorzy i komentujący, za to, że uczestniczycie w tworzeniu Dollieh. Jestem Wam bardzo wdzięczna :3.
 Oprócz tego przedstawiam Wam kogoś nowego: poznajcie Lights!


Zdjęcie jest kiepskie i nie oddaje w pełni tego, jak Lights wygląda, dodatkowo panna czeka, aż zamontuję jej nowe chipy, ale postanowiłam, że rocznica to dobra okazja by wprowadzić tutaj jakąś zmianę ^^ W następnej notce pokażę ją już w ostatecznej formie.

Raz jeszcze dziękuję i mam nadzieję, że nowa przypadnie Wam do gustu. Liczę też na to, że
nie zlinczujecie mnie za tak krótką notkę :D

21 komentarzy:

  1. To juz dwa lata! Och, powodzenia w dalszym blogowaniu. Sliczna lalka. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci wytrwałości w blogowaniu i kolejnych 2 lat!
    Lights wygląda ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ślicznej panny ;) .. I sto lat? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Nowa pannica jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! ^^ Powodzenia w dalszym blogowaniu :3
    Lights jest śliczna *u*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, uwielbiam Twojego bloga :3
    JAKA ONA PIĘKNA <3 Nie mogę się doczekać jej ostatecznego wyglądu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejnych dwóch, trzech lub po prostu 1000 lat! A Lights jest piękna ;u;

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twoich lalek! Życzę Ci kilku kolejnych, wspaniałych lat z blogiem! ;3 Lights jest prześliczna, czekam na jej więcej zdjęć ^o^

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna lalka ;3
    Sto lat, sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! Sto lat!
    Już nie mogę się doczekać aby zobaczyć tą piękność po metamorfozie. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeeej, jaka ona jest przesłodka *.*
    I gratuję!!! Mam nadzieję, że jeszcze przez dłuuugi czas będziesz z nami ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnej rocznicy! Czyżby plastik wracał do łask? c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Wprawdzie czytam twojego bloga od niedawna, uwielbiam twoje lalki, szczególnie pullipy no i Ingrid. Wow, gratuluje rocznicy! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Jak najwięcej postów, lalek i cudnych zdjęć! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje z okazji drugiej rocznicy!
    Lalka jest przepiękna, ach te rzęsy... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Przegapiłam bo mnie nie było ostatnimi czasy.
    Dzięki (^.^) coś mam ostatnio kryzys twórczy, za coś bym się wzięła ale nie wiem za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna z niej panna ;) Jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  19. A mój blog... we wrześniu będzie miał chyba trzy lata. Podkreślam - chyba, pewna nie jestem, od zawsze słabo było u mnie z chronologią i kojarzeniem wieku czego/kogokolwiek.
    Najlepszego - Tobie, Twoim małym 'podopiecznym' i blogowi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Spóźnione gratulację!
    Piękna panna, matko! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. ha, dwa latka? no, no, gratulacje!
    panna ma cudne wielkie źrenice zatopione
    w nieco mętnym choć jasnym źródełku -
    a czarne włosy hipnotyzują mnie bezapelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Hej ^^ Cieszę się, że masz zamiar skomentować.